Privatkurser

Privatkurser inom Segling

ABC Seglarskola & Båtskola arrangerar privata dagskurser- och skärgårdskurser med övernattning ombord. En privatkurs anpassas exakt efter dina egna personliga kunskapsbehov. Du kan välja mellan att ha privatkursen på en av ABC:s skolbåtar eller att vi genomför kursen på din egen båt. Du betalar för antalet personer som deltar.

Begär offert

Privatkurs på ABC:s skol -segelbåt
 Du kan välja att vara helt själv ombord eller ta med dig någon / några vänner ombord och upplev en helt privat seglarkurs med ABC:s instruktör. Privatkursen  fokuserar helt på det du önskar. Kursen kan vara halv eller hel dag och till flera dagar. Vi privatkurser på vardagar och vardagskvällar. Begär offert.
Privatkurs på din egen segelbåt
ABC:s instruktör kommer till den den marina där du har din båtplats. Provatkursen på din egen segelbåt ger dig en mängd bra tips och råd samt många timmars övning på de olika moment, manövrer som du önskar få förbättrade färdigheter och  kunskaper kring.  Då du begär offert på din privatkurs så skall du ange en önskelista på vad du vill öva extra på.

Redo att boka?

Kontakta oss för förfrågan om offert!

Besöksadress: Saltsjöbadsvägen 77-79,

13335 Saltsjö-Duvnäs